woensdag 8 mei 2013

Update naar Google+


Nadat ik enkele pogingen gedaan heb om de Google Friends Connect toe te voegen aan mijn blogs (het blauwe vak met foto's van alle volgers), ben ik op zoek gegaan naar meer informatie. En het wordt steeds leuker....

In een eerder bericht, vertelde ik over het verdwijnen van de Google Reader/Leeslijst, waarin je alle nieuwe berichten van de door jou gevolgde blogs onder elkaar ziet staan. 

Nu blijkt dat de Google Friends Connect ook aan zijn einde gaat komen. Daarom kan ik die ook niet toevoegen aan mijn blog. 
Google heeft echter een opvolger bedacht: Google+. 


Er blijven dan twee manieren over om een blog te volgen:

- Via Bloglovin', wat mijn persoonlijke voorkeur heeft, de perfecte vervanger van de Leeslijst
  ->  
http://www.bloglovin.com/blog/7439741




Waar gaat jullie voorkeur naar uit?



Lieve groet,

Nadine
Best Blogger Tips

4 opmerkingen:

  1. Hey Nadine,
    Ik blog nog steeds via blogger.
    Voor Google+ en voor bloglovin moet je je eerst weer apart aanmelden om volger te kunnen worden.
    Voor mij was op dit moment de enige manier om je te blijven volgen door de link van je web-adres te kopiƫren en die toe te voegen aan mijn leeslijst zo verschijn je wel in mijn leeslijst maar ben ik niet zichtbaar volger.
    Over het verdwijnen van Friends connect heb ik nog niet gehoord, hoop het niet, zou erg jammer zijn!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sas,

      Dus omdat ik overgestapt ben naar Google+ zijn alle volgers mij nu kwijt in de Leeslijst, ondanks het feit dat de blog nog bestaat? Stond hij gisteren wel nog in jouw Leeslijst dan?
      Hoop niet dat het maken van een tweede blog dan overbodig was..

      Verwijderen
  2. Ik blog ook via blogger en je staat er gewoon in bij mij.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine